المیراالمیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

شیرینی زندگی

حالو هوای ما

1392/7/27 16:17
نویسنده : مامان سونیا
663 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم این روزا کم میام نت خیلی بد شده ت١٥٤چانییشلتننمککنذییاکگگ تا میام المیرا این کارو میکنه نمیزار من نزدیک بشم اینم از نوشتهاش هفته پیش مهمون داشتم دل ارا و عمو مهدی ناظر  بودن خوش گذشت شب که اقایون رفتن استخر ما خانوما با مامانمو مهسا داداشم نشستیم به حرف روزم بعد از ساعت ١٠ زدیم بیرون تا ٣ مهمونا ازگشنگی موردن  سکوت بودن تو ماشین در کل خوب بود داداشم دار میره سربازی ١ ابان این وستام میگه من زن میخوام بابامم موافقت کرد همدیگرو میشناختن  خلاصه ما رفتیم من  مامانو بابام رفتیم اشنایی با خانواده خانوادی خوبی هستن  ١ دختر ١ پسر سارام که عروسمون باشه داره حقوق میخونه بعد از چند روز مامان بابای سارا اومدن خونمون  ٣ شنبه هم با داماد رفتیم خاستگاری به همین راحتی همه چی جور شد میگن باید قسمت باشه قسمت خودش جور کرد حالا منتظر جواب ازمایشم تا این ٢ ماه اموزشی صیغه باشن بعد عقد کنن پسر خالم ازدواج کرد همه ١ کی ١کی دارن ازدواج میکنن  دختر دایمم هفته دگه داره بله برون میگیره منم خواهر شوهر شدم بگم از دختری که نمیدونم دندونکشو چی کنم سر همه شلوغ ماهم نمیدونیم چی کنم ٢ مرواریدشم داره میاد بیرو ن نیومد الان همه باهم داره میاد تمام خونرو با شیطونی اباد کرده نازنینم از بس سرش خورد اینور اونور که من دارم دغ میکنم نمیدونم چی کنم سر از همچی میخواد در بیاره با تلفن حرف میزنم یاد گرفته الو میکنه هر چی دستش باشه تلفن حساب میکنه این چند روزم منو بابایی دخمری هر ٣ سرما خوردیم از بابایی گرفتیم و هر ٣ راهی دکتر شدیم وقت نمیکنم جایی برم تا میرم خونه کسی المیرا همی جا رو بهم میریزه خونه خودمو مامانم راحتم این چند مدت سرم شلوغ شرمنده دیر به دیر میام به میام عکس میزارم زیاد

 مرسی دوستای گلم اومدید دندون المیرارو تبریک گفتید روی ماه نی نیاتونو میبوسم بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

رومینا
27 مهر 92 21:03
او اوه اوه خواهرررررررررررررررررر شوور شدیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مبارک باشه .
براش جشن دندونی بگیر حیفه . اخه اولین مرواریدش هستاااااااااااا مامان
یا اینکه بزار با اش پشت پای دایی اش درست کن. .. شاد و خوشحال باشی عزیزم


مرسی عزیزم میگیرم حتما
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
29 مهر 92 11:49
عزیزم انشالله برادرتون خوشبخت شه و خواهرشوهر شدنت رو تبریک میگم سونیا جوووووووووووون


مرسی دوست عزیزم
ماماطهورا
29 مهر 92 12:28
سلام خانومي مباركا باشه عزيزم خواهرشوهري هم عالمي داره ها انشالله همشون خوشبخت باشن


مرسی عزیزم
مامان ماهان
30 مهر 92 10:34
مباركه خواهرشوهر نشاالله خوشبخت بشن
آخي الميرا جونم عين ماهان شيطونه فقط خيلي مواظبش باش
بوس براي الميرا كوچولو


وای از شیطونی نگو
مامان ملینا
2 آبان 92 20:26
مامان ایلیا(آرزو)
5 آبان 92 12:33
سلام عزیزم تبریک میگم ایشالا عروسی المیرا جون.
شیما
7 آبان 92 7:36
مبارک باشه سونیای گلمایشالا همگی خوشبخت وسعادتمند باشنقربون این المیرای خوشگلم برم منخاله جووون دندون جدید مبارک باشه


مرسی عزیزم
مامان ساتیار
10 آبان 92 5:03
خصوصی..
مامان ساتیار
10 آبان 92 5:04
سلام عزیزم. کاش توی جشنواره شرکت نمیکردم! کاش عکس و کد ساتیار رو توی صفحه ی اصلی نی نی وبلاگ نمیذاشتم! .. حالا که شده!! آدرس وبلاگ ساتیار رو عوض کردم، و دارم برای تک تک پست ها رمز میذارم. کار سخت و وقت گیری هست. حیف که امکانات نی نی وبلاگ برای رمز کلی گذاشتن و توی گوگل دیده نشدن کمه!! این چند روزه بهتون سر میزدم ولی همش میگفتم بذار تا وبلاگش رو حاضر کنم بعد نظر بذارم. که دیدم ساتیار نمیذاره و به این زودی نمیشه. حالا تا وبلاگش حاضر بشه، فعلا اینجا براش می نویسم: http://satyarjoon.niniweblog.com/ کد رمز ورودی:134
سویل جون
12 اسفند 92 14:16