المیراالمیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

شیرینی زندگی

خرید خونه

1392/9/10 22:56
نویسنده : مامان سونیا
618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم خوبید من شرمنده تنبل شدم میدونم چه کنم که در گیرم

مرسی مینا جون که بفکرم بودی ببببببببببوووسسسسس دوست جونم 

دختر نازم امروز ١١ ماهگیت تمام شد مبارک تا ١ سالگیت چیزی نمونده عشق زندگیم ولی این ماه ٢ بار سرما خوردی با دارو خوردنت درگیرم به زور میخوری عزیزکم شیطونی نگو که بلا خانوم از دیوار راست بالا میری بزن به تخته کارای میکنی که ادم شاخ در میاره

بگم از این که چرا نیومدم عاشورا که ١ هفته شمال بودم ١ خونم شمال داشتیم تو لاهیجان فروختم و اومدی دنبال خونه گشتیم وای که اینقدر گشتیم خسته شدیم ١ دونرو تا قلنامه هم رفتیم ولی قسمت نبود تا خر خرم تو قرض میرفتیم تا جمعه ١ خونه با شرایط کم تو قرض قلنامه کردیم امکاناتش خوبه ولی کابینت نداره کامل کنم یریم خونه خودمون ولی وای از اسباب کشی پارسال باردار بودم اسباب کشی امسال با دخمری  راستی خواهرشوهرمم دختر باردار اخر فروردین زایمان میکنه این از من که در به در دنبال کارای خونم چقدر گریه کردم اخه اشکم دم مشکمه باز کارام شروع میشه فکر کنم خونه جدیدم ١ مدت دور از اینترنتیم تو پست بعدی به همتون سر میزنم ١ عالمه عکس میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دل آرا
11 آذر 92 0:27
سلام تبریک میگم ایشالا به سلامت برید خونه ی تازه تون الی رو ببوس خیلی زیاد مرسی عزیزم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
11 آذر 92 11:19
سلام گلم خرید خونه مبارک باشه عزیززززززم غصه نخور دوستم اثاث کشی هم میگذره میره گلم ما هم تا 2 ماه دیگه اثاث کشی داریم گلم مرسی عزیزم خیلی سخت ولی مسافت کوتاست
مامان ایلیا(آرزو)
13 آذر 92 12:39
سلام عزیزم ماشالا خیلی شیطونی بلاچه مامانی خیلی باید مراقبش باشی. اره عزیزم خیلی حتما
شیما
14 آذر 92 6:20
مبارک باشهه عزیییز دلموای منم تو بارداریم اسباب کشی داشتم میفهممت مرسی عزیزم خیلی سخت اونم 1 سال پشت سر هم