المیراالمیرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

شیرینی زندگی

سوراخ گوش

1392/3/4 17:15
نویسنده : مامان سونیا
344 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی قند عسلم گوشتو سوراخ کردم  میخواستم  نکنم ولی بابایی امروز اومد گفت چرا سوراخ نکردی منم با مادر جون خاله جون رفتیم مطب دکتر میر صادقی سوراخ کردیم  گریهات همون لحظه بود بعد دگه گریه نکردی  اینقدر قربون صدقت رفتیم منو مادر جون خاله جون تا اروم شدی الانم خوابیدی میخواستم عکس با گشوارتو بزارم که نشود بعدا میزارم فدات بشم من راستی ٢٠٠٠٠ هزار دادیم اینم مگم که یادم باشه

 

اینم گشوار تو گوشای ناز خانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ساتیار
5 خرداد 92 9:57
مبارک باشه.. ایشالله به سلامتی..


مرسی مامان جونی
مامان ماهان
5 خرداد 92 22:52
مبارکه ایشالله که خدا حفظش کنه




مرسی عزیزم


رومینا
6 خرداد 92 14:29
مبارکت باشه المیرا خانم حالا دیگه به قول مامانی دختر شدیییییییییی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی خاله جون
مامان ارنیکا
6 خرداد 92 19:36
مبارکت باشه عزییییییز دلم. منم دوس دارم گوش دخملمو سوراخ کنم ولی میترسم


مرسی مامانی نترس ترس نداره به نظر من الان سوراخ کنی بهتره 1 کوچلو گریه میکنه
darya
7 خرداد 92 12:13
به سلامتی گلم
ان شالله همیشه صحیح و سالم باشهههههههههههه
خیلی لطف کردی که بهم یر زدی من با اجازت لینک میکنم


مرسی عزیزم این چه حرفی
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 خرداد 92 0:44
مبارکت باشه خانومی
مامانی مرسی به ما سر زدین و مرسی که نکته ی مهمی رو به ما گفتین



مرسی عزیزم خواهش میکنم
مامان کیان کوچولو
8 خرداد 92 18:39
مبارکه عزیز دلم ...

خصوصی رمز ومیذارم از این به بعد هم رمز همینه عزیزم




مرسی خاله