المیراالمیرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

شیرینی زندگی

پایان 5 ماهگی

1392/3/9 0:10
نویسنده : مامان سونیا
309 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم 2 روز دگه میری تو 6 ماه 5 ماهت تمام میشه زمان زود میگذره  و تو بزرگ میشی و میشی خانم  ولی

من دوست دارم نگذره مامانی من نی نی بمونه میدونی چرا چون اگه بدونی دنیا چه جوری میگی کاش نی نی

بودم ولی نمیشه ............. واست همیشه دعا میکنم همیشه سالم باشی و به بهترینا دست پیدا کنی قلبقلبقلبقلب

مامانی فردا میخواد بره خونی خاله سمیرا کرج ببردت اتلیه واسه ناز خانمم نوبت گرفت تنها میرم بابایی بازدید

داره  شب میاد پیشمون گشتم تو قزوین پیدا نکردم جای خوب ماچماچماچ

 دوستت دارم با تمام وجودم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان کیاراد
9 خرداد 92 12:49
سلام خاله جون ...مرسی که به ما سر زدید...خوشحال میشیم بیشتر پیش ما بیایید


حتما عزیزم
مامان ساتیار
9 خرداد 92 13:54
پنج ماهگیت مبارک عزیــــزم.. ایشاالله 125 سالگیت..


مرسی خاله جون
نیکو موسوی
11 خرداد 92 17:25
سلام مامان المیرا جون.چه دختر ناز و خوشگلی دارین.خدا براتون نگهش داره.
اینم ادرس وبلاگ نیکو.خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید.
http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com


مرسی مامانی حتما
رومینا
11 خرداد 92 17:36
خوش بگذره بهتون . خونه ما بیاید دیگه. دلمون تنگ شده ههها


میایم شاید فردا شب بیایم