المیراالمیرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

شیرینی زندگی

پایان 6 ماهگی

1392/4/10 16:23
نویسنده : مامان سونیا
425 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی  7 ماهگیت مبارگ گل من الان دگه میتونی غذا بخوری ولی کم کم باید شروع کرد  غذارو نفس مامان امروز بوردمت واکسن زدم بهداشت گفت خوبه وزنت ولی دکتر گفت کمه بعد نوبت به غول بزرگ رسید واکسن خیلی خوشحال میخندیدی که امپول اومد 1 کوچولو گریه کردی دخمری من نذاشت درمانگاهو روسرش باهات حرف زدم اروم شدی الانم بهتری خوابیدی تب نداری خدارو شکر  دگه  واکسن نداری تا 1 سالگی داری روز به روز  شیرینو شیرینو شیرین تر میشی ولی نمیشه همی خاطراتو ثبت کرد ولی شیطونیاتم کم نیست وای به حالمون بزرگتر بشی باید حواسمون خیلی جمع باشه چند روز پیش سرت زیر  میز tv بود اونجا نمیدونم چه خبر بود 1 کوچولو میشینی بلا شدی شربتای تلخو میدم بهت تو دهنت نگه میداری ازت دور  میشم میریزی بیرون واسه جلو رفتن تلاش میکنی عاشق تبلیغات شبکه gme

  

دوست دارم عزیز دل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الناز(ممول)
10 تیر 92 16:03
سلام عزیزم
خدا گل دخملت رو برات نگه داره

یه خواهش داشتم ازتون
اهورا کوچولو تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده میشه عدد 243رو به شماره 20008080200 پیامک کنید
ممنونم از محبتتون

راستی به ما هم سر بزنید


حتما مامانی مرسی پیش ما اومدید ما هم میایم
مامان آرتین
11 تیر 92 7:44
سلام خانم خانما.مرسی که به مل سر زدید. ماشاالله نی نی نازی دارید خدا براتون حفظش کنه.از طرف من ببوسیدش


خواهش میکنم مرسی خاله جونی