المیراالمیرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

اولین خاطرات

1392/2/8 15:19
نویسنده : مامان سونیا
224 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم وقتی فهمیدم تو تو وجودمی ازمایشگاه رفتم وقتی جواب مثبت شنیدم از خوشحالی به بابا جون گفتم با هم جشن گرفتیم چه روزی بودبعد از سونو گرافی فهمیدم ٧ هفتمه

 

اولین سونوگرافی

 

دختر نازنینم تمام لحظات با تو بودن شیرین پر خاطرست دورانی که تورو بار دار بودم منو اصلا اذیت نکردی قدیمیامگن بچه که میاد برکتشو میاره تو برکت زندگی ما بودی  بعد از 9 ماه انتظار تو اومدی بعد از این که از بیمارستان  اومدیم خیلیا اومدن دیدنت ولی بعد از 3 روز زردی گرفتید ما 2تای راهی بیمارستان شدیم

 

وقتی زردی داشتی

 

 

 

اینم عکسی که تو دستگاه بودی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان کیان کوچولو
6 اردیبهشت 92 1:01
عزیز دلم فرشته کوچولوی ناز ایشاالله که زودِ زود خوب میشی ..
مامانی غصه نخوریااااااا ..
این روزای زردی واسه همه هست و دوره داره و خوب میشه ..
روحیه اتو حفظ کن عزیزم


رومینا
7 اردیبهشت 92 17:17
قربون المیرای خودم بشم . ایشالله که دیگه مریض نشی .
نرگس مامان باران قلنبه
23 مرداد 92 17:50



مرسی عزیزم