المیراالمیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

شیرینی زندگی

اولین برف و سومین مروارید

1392/9/14 17:04
نویسنده : مامان سونیا
1,462 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای وای هر چی نوشتم پرید

سلام سلام صد تا سلام دوستای گلم امروز اولین برف پاییزی اومد با سرمای دیشب انتظارش بود و دخمری من پاشو رو اولین برف گذاشت اونم با ترسو تعجب پارسال المیرا کوچلو بود و برف زیادی نیومد صبح با زنگ من به بابا متوجه شدیم که داره برف میاد خالم اومدالمیرا شالو کولا کرد برد برف بازی ولی المیرا تا زمینو هوارو اونجوری دید ترسید و ١ کوچلو گریه کرد لوس دگه چی کنیم  اینم عکس الی مامان

 

 

 

 

سومین مروارید المیرام در اومد مبارک عزیزم ولی نمیدونم چرا این دندونات اینقدر سفت ولی خداشکر نه تب داری نه اسهال بزن به تخته مامانم مگه ما هیچ کدوم سر دندون اذیت نکردیم

یادم رفت کارای خونم داره کم کم انجام میشه رنگ و کابینت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

شکوفه
15 آذر 92 20:08
سلام سونیا جون.خوبی؟الی چطوره؟ دلم براتون تنگ شده بود.ولی اصلا فرصت نمیشه بیام نت.با این دوتا جوجو سرم شلوغه. دندونای خوشگل عزیز دلم هم مبارک باشه. به جای من ببوسش.راستی اگه میشه لطف کن و عنوان وبمو تو لینکات تغییر بده.آخه هرچی باشه پانته آ کوچولو هم اضافه شده دیگه. لطف کن این عنوانو بذار. *مانی و پانی*نینی های ما بازم ممنونم عزیزم.سعی میکنم بیشتر بهتون سر بزنم. مرسی عزیزم شما خوبید ماهم خوبیم شکر حتما
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
17 آذر 92 10:51
رویش سومین مرواریدت مبارک المیرا جووووووووووونم مرسی عزیزم
خاله ی آریسا
17 آذر 92 10:58
المیرا کوچولو کلی برف بازی کردی ترس نداره عزیزم ای جانم خب اولین باره برف دیده
الی مامان آنیل
17 آذر 92 22:52
عزیز دلم سومین مرواریدت و منزل نو مبارک انشاالله به خوشی و سلامتی مرسی عزیزم
مامان كياراد
18 آذر 92 2:06
واي برف...خوش به حالتون حسابي جاي ما را هم خالي كنيد... من كه چند سالي ميشه برف نديدم.... ای جانم میخوای برف بفرستیم براتون پس کیاراد خیلی تعجب میکنه اگه ببینه
مامان ماهان
18 آذر 92 15:23
واییییی مبارکه المیرا خانم ایشالله که سر هیچ کدوم از دندونات اذیت نشی و درد نداشته باشی خوب به سلامتی مامان سونیا و تبریک به خاطر خرید خونه مرسی عزیزم ممنونم
رومینا
21 آذر 92 10:33
مرواریدای خوشگلت مبارک حسابی المیرا جون داره بزرگ میشه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
darya
23 آذر 92 18:07
عزیزم چه دختر نانازی خدا برات حفظش کنه مامان مهربون ان شالله همیشه شاد باشینننننن
مامان ملینا
23 آذر 92 19:24
به به برف بازی چه کیفی میده.خوش بگذره
شیما مامان شاهین کوچولو
23 آذر 92 23:13
عزیز دلم سومین دندونت مبارک ایشاله قسمت بقیش بدون دردسر اولین برف زمستونیت هم مبارک باشهههههههههه
مهرنوش مامان آرنیکا
26 آذر 92 1:01
سومین دندونت مبارکت باشه عزیز دل
مامان کیان کوچولو
26 آذر 92 15:43
عزیزم سومین مرواریدت مبارک ...