المیراالمیرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

افتادن

1392/4/5 23:38
نویسنده : مامان سونیا
274 بازدید
اشتراک گذاری

 

وای ١ اتفاق خطر ناک امروز صبح تو خواب عمیق بودم داشتم خواب میدیدم با صدای گرییه المیرا بیدار شدم از تخت افتاده بود پایین رو سرامیک خدا بهت رحم کرد من هیچ وقت خوابم عمیق نبود ولی نمیدونم چی شد بغلت کردم بردمت اتاقت با عروسکات اروم شدی به خاله رومینا زنگ زدم گفت تا نیم ساعت نخوابونمت مامانی باید از این به بد خیلی مراقبت باشم ببوووووووسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

hedieh
28 خرداد 92 20:22
سلام
الان بهتره تبش پایین امده منم نگرانش شدم آخی عزیزم چه نازی تو خاله رومینا دکتره؟؟؟


مرسی عزیزم الان بهتره نه دوستم ولی تجربه داره مرسی اومدی پیشم
مامان ساتیار
29 خرداد 92 10:36
خدا رحم کرده.. من که خوندم ترسیدم ، خدا میدونه شما چه حالی داشتی..
برای مبادا، پایین تخت یه پتو بنداز یا چند تا بالش بذار، که خیالت راحت باشه عزیزم..


مرسی عزیزم اره تا دیروز همش یادم بود امروزم با استرس پا شدم
انسیه
29 خرداد 92 12:16
خدا خودش مواظب فرشته هاش هست نگران نباش


اره عزیزم واقعا
مامان مارال دون
29 خرداد 92 13:49
آخی
اما واقعا خدا بهت رحم کرده خودشم رو سرامیک . می خوای تا یه مدتی که بتونی تو تخت خودش بخوابونی که محافظم داره ، رو زمین بخوابین.
الهی چیزیش نشده بود؟



نه خدا رحم کرد تو تختش محافظ داره ولی چون شیر میدم نمیشه گذاشت باید زمین بخوابیم
محمد
1 تیر 92 14:24
به کلبه دلتنگی من بیا...
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
2 تیر 92 17:09
واااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییی
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
2 تیر 92 17:09
مژده ای هم نفسان روح روان می آید هادی ما ز فراسوی زمان می آید عاشقان باده زنید از قدح و خوش باشید که ز خـُم خانه صبوئی به میان می آید هر دو دست حلقه کنید و به میانش گیرید ساقی سیم تنی کاو ز نهان می آید
مامان ملینا
3 تیر 92 13:11
الهی بگردم. خدا رحم کرد . ملینای منم وقتی 6 ماهه بود یه بار از رو تخت گاگله کرد و خورد زمین


خیلی بد بود
مامان ساتیار
4 تیر 92 17:40
ســلام.



ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...



خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید.



از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.