المیراالمیرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

تعطیلات خرداد

1392/4/5 0:33
نویسنده : مامان سونیا
865 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم چند وقتی بود مطلب ننوشته بودم وقت نشود از وقتی از خونی خاله سمیرا اومدم تا میام رو پام بزارمت گریه میکنی خاله سمیرا میگفت داری دندون در میاری مامانی میگه نه نمیدونم شاید بی تابیات واسه دندونه...... هفته پیش تعطیلات ١٥ خرداد بود میخواستیم با خاله سمیرا بریم شمال بریم بگردیم ولی واسشون کار پیش اومد خاله  رومینام رفتن تهران گردی ترافیکم بود نیومدن خلاصه ما تنهای رفتیم شمال خونه عزیز جون(مادر شوهرم) ماهی ١ بار میریم بابایم که عاشق گشتو گذاره مثل همیشه رفتم به گردش من شما گل دختر بابا اقا جون رفتیم بابای خودم اونجا خونه دارن بعد از ١ روز بابا جون ٤ شنبه اومد نهار رفتیم پیش عزیز جون  ولی من ناراحت بودم اخه خاله مهسا که تو خیلی دوسش داری وقتی میبینیش دستو پا میزنی  نیومد  ولی پنج شنبه مادر جون مراسم سالگرد داشتن اومد ماهم با هم رفتیم گردش جای همتون خالی ولی دگه هوا کم کم شرجی شده

اینم از عکسای شمال

خونی بابا جونی از راست ارتین خاله جون علی کوچولو

 

 

بابا جونی عاشقتیم بابایمهربونم

 

 

اینم خاله جونی دور استخر لاهیجان

 

 

 

دختری داره اب بازی میکنه منم میگم سرما میخوره کو گوش شنوا

 

عمه جون خاله جون اینجام ییلاق سیاهکل دیلمان یک جای خوش اب و هوا

 

  تابستونه دیگه باید رفت دشتو دمن نمیشه خونه موند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

رومینا
19 خرداد 92 23:47
به به چه عکسهای خوشگلی گرفتید . عزیزم المیرا جونم داره مرواریدار میشه مامانی نگران نباش . المیرارو از طرف من بچلونش


جای شما واقعا خالی بود
مامان ساتیار
21 خرداد 92 10:32
جریان و صدای آب، دیدن درختا.. واقعا ارامش بخشه.. عکس ها رو که دیدم تصور کردم همراهتون بودم.. ممنون که عکس ها رو گذاشتی.. انگار منو بردی سفر و برگردوندی..


مرسی عزیزم جاتون خالی واقعا
شیما مامان شاهین کوچولو
16 تیر 92 20:08
عزیزم کجای شمالین؟؟؟؟؟




لاهیجان شمام شمالید