المیراالمیرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

عشق مامان

1392/4/24 0:44
نویسنده : مامان سونیا
468 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من زندگی من سلام عاشقانه دوست دارم مهمونامون جمعه رفتن منم تا الان فرصت نوشتن نداشتم اخر هفتم مهمون دارم خاله سمیرا میخواد عکسای اتلیه رو  بیاره بعد اومد حتما میزارم مامانی این روزا اصلا حوصله نداره نمیدونم چرا با بودن تو وجود خندهای تو زندگیم معنا رنگ و بو میگیره دوست دارم برم جای که هیچ کس نباشه من و تو باشیم هر روز که میگذره شیرین تر میشی دیروز داشتم زیر روروکتو میدیدم توهم روی پای بابای بودی که هی میگفتی ه ه ه  منظورت این بود که بزارش زمین تا گذاشتم خوشحال شدی اینقدر خانمی تا جای که خوب نیست میری منو نگاه میکنی منم میگم نه با دستام نشون میدم منو نگاه میکنی انجام نمیدی میمیرم برات عزیز مادر عشق مادر

 

 

 

مامان فدای اون نگات میشه ببببببوووووووسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

رومینا
24 تیر 92 10:47
سونیا جون دچار روز مرگی شدی شاید؟ هر روز برای خودت اهنگ بزار برقص باور کن روحیه ادم زنده میشه من که این کار رو میکنم با رادوین میرقصیم .
هزار ماشالله بزرگ شده هاااااا
بوسسسسسسسسسسسسسس


شاید عزیزم نمیدونم
مهرنوش
24 تیر 92 13:14
سر بزنید جمع مامان ها ی هنرمند از سفره های افطاری
مهرنوش مامان مهزیار
24 تیر 92 13:15
ختم قرآن داریم. به وبلاگمون سر بزنید
شکوفه
24 تیر 92 17:51
سلام سونیا جون.خوبین؟
المیرا چطوره؟
چرا همچین احساسی داری؟
شاید به خاطر رفتن مهموناتونه.
ولی عزیزم یه گل دختر داری و یه همسر خوب.به نظرم اینا میتونه دلایل کافی برای شاد بودن باشه.
و تا جایی که من میدونم اگه با این شرایط به نینی شیر بدی،میتونه تاثیر بد روش بذاره.البته اگه شیر خودتو بهش میدی.
پس به خاطر الی کوچولو باید سعی کنی از این حالت بیای بیرون.
راستی روروکش خیللی قشنگه.
برای المیرا جوجو.


عزیزم مرسی از توصیه هات شیر خودمو میدم قابلی نداره
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
24 تیر 92 17:51
عزیزززززززززززززززززززم بوس واسه لبهای خوشگلت عزیز خاله
خدایا این بچه ها زود بزرگ میشن؟ یا عمر ماست اینقدر زود میگذره
ماشالا چقدر بزرگ شدی


مرسی دوست جونم عمر ما داره زود میگذر مامانی
شیما مامان شاهین کوچولو
25 تیر 92 1:36
سونیا جون غصه نخور گلم بخاطره اینکه مهمونات رفتن خونه سوت وکور شده دپرس شدی، منم همینطوریم وقتی مامان اینا میرن هویجوری میشم کم کم دوباره برمیگردی همون حالت قبل البه یه چند روزی طول میکشهههههههههه

عزیزم نسخه شما فعلا اینکه با المیرا جون بازی کنیییی خخخخخخخخخ




نه عزیزم بخاطر مهمون نبود اخه میدونی مامان اردلان بود دگه زیاد.......... بماند عزیزم مرسی لینک کردی
شیما مامان شاهین کوچولو
25 تیر 92 1:36
سونیا جون با افتخار لینکتون کردم
مامان ساتیار
25 تیر 92 8:14
این حس طبیعیه عزیزم.. میگذره، نگران نباش .. تا می تونی بهش توجه نکن..
چند تا بوس آبدار هم واسه المیرای نازم


مرسی مامان جونی
انسیه
25 تیر 92 14:32
مامان کیاراد
26 تیر 92 14:13
سلام مامان سونیا
مرسی که به ما سرزدیدما هم شما را لینک کردیم و خوشحالیم که در جمع دوستان ما هستید....

مرسی عزیزم
مامان کیان کوچولو
26 تیر 92 16:58
بزرگ شدی خوشگل ِ خاله
مینا
27 تیر 92 9:12
بالاخره پیداتون کررررررررررررررردم سونیا جون چه نی نی نازی داری خدا براتون حفظش کنه
چرا بی حوصله اید
برای المیرا نازم و مامان خوبش
راستی عزیزم منم لینکتون کردم


مرسی خاله جونی
شیما مامان شاهین کوچولو
27 تیر 92 13:31
سلام مامانی میشه تاریخ دقیق تولد ارمیا رو واسم بفرستی. ممنون میشم
شهرزاد
28 تیر 92 14:09
سلام حوبی سونیاجون؟احتمالا به خاطر روزمرگیه منم گاهی واقعا همینطوری میشم حالا باز شما المیرا هلو رو دارید مواظبه خودتون باشید دنیا ارزششو نداره نذارید دنیا اذیتتون کنه بوس
مامان ملینا
28 تیر 92 15:02
عزیزم فقط به کمی استراحت نیاز داری.از دور می بوسمتون
مامان ماهان
2 مرداد 92 12:17
سلام المیرا جون منو یادت نره بهم رای بده کد 779 به شماره 20008080200 پیامک کن
مامان بهراد
3 مرداد 92 2:20
عزززیززم...حتما خسته شدی خیلی...مواظب خودت ونی نی گلمون باشبه ما هم سربزن
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 مرداد 92 17:24
آیا در رؤیاهایتان ، سبکبالی و لذت پرواز روح را احساس کرده اید ؟ شب قدر، رؤیایی است که به حقیقت می پیوندد . . . این روزها و شبها التماس دعا
مامان مارال دون
9 مرداد 92 9:01
سلام
مامانی نیستین چرا؟
المیرا رو بوس دلمون براش تنگ شده.


عزیزم مرسی ما اومدیم بببببببووووووسسسسسسس
مينا
9 مرداد 92 14:37
جرا نيستييييييييييد سونيا جون ؟


اومدیم عزیزم
مينا
9 مرداد 92 14:41
جرا نيستيييييييد سونيا جون
مامان بابای الیسا
10 مرداد 92 2:46
وایییییییییییییی عزیزم چه نازی تو خدا حفظت کنه عزیزم.


مرسی عزیزم من شمارو لینک کردم
مامان محمد ماهان
21 مرداد 92 11:45
سلام از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون http://92329.blogfa.com/