المیراالمیرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

پارک بانوان

1392/4/20 15:32
نویسنده : مامان سونیا
1,814 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با خاله جون عمه جون رفتیم پارک با مادر جون رفتیم پارک بانوان که تازه افتتاح شده بود خیلی خوش گذشت منم دوچرخه اجاره کرده بودم حسابی بازی کردم مامانی منم خواست بازی کونه که افتاد و ١ کوچولو زخمی شد و ١ خاطر شد اولین بار از پارک بانوان شمام تو کالسکه خواب بودی خوش گذشت خیلی عزیز جون اینا تا فردا هستن امروزم میخوایم بریم بیرون دور بزنیم

 

 

 

 

خاله جون عمه جون

 

 

گل ناز من قربون خندهات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

شهرزاد
20 تیر 92 17:52
ای جونم چه نی نیه طلایی دارید شما کجا بودید تاحالا من این نی نی رو کشف نکرده بودم مرسی اومدید و بهم سر زدید من لینکتون میکنم اگه دوست داشتید شما هم منو با اسم من یک فرفری لینک کنید بووووووس


حتما
رومینا
21 تیر 92 10:19
سلام سلام خوبی عزیزم . عاشق این عکس اخریش شدم اخه ببین داره چطوری دلبری میکنه و میخنده.

سرت با مهمونات گرم هست. کلی خوش گذشته ها ها ها

چه کار خوبی کردی دوچرخه گرفتی این دفعه منم اومدم با هم بریم دوچرخه سواری.


مرسی خاله بیا حتما
مامان مارال دون
22 تیر 92 10:03
همیشه به شادی و تفریح
المیراجونی نازو بوس.
دیگه به روزایی رسیدین که روز به روز المیرا کوچولو شیرین و شیرین تر میشه. و دل همه رو آب میکنه.


اره خاله جون مرسی پیش ما اومدی
مامان ایلیا
22 تیر 92 18:02
سلام عزیزم ایشالا که همیشه خوش باشید


مرسی عزیزم
شکوفه
22 تیر 92 21:38
سلام عزیزم.خوبین؟
همیشه خوش باشین.
المیرا رو ببوس


مرسی شمام مانی جونو ببوس
مامان ملینا
23 تیر 92 14:01
به به همیشه جاهای خوب خوب برین تا به المیرا جونم خوش بگذره . می بوسمت خاله جون







اره مامانی منم میرم که المیرام خوش باشه
ماماطهورا
23 تیر 92 14:38
سلام عزيزم قربون اون خنده هاي شيرينت بشم من خالهههههههههه

عزيزم خصوصي داري


مرسی عزیزم که اطمینان کردی
مامان ساتیار
23 تیر 92 17:12
جونم خاله که اینقد ناز می خندی.. هزار ماشاالله


مرسی خاله جونی
سورنا
23 تیر 92 22:17
ای جان خنده شو
سونیا خانوم وقتی بچه تون میخنده خیلی خیلی شبیه شما میشه
خیلی از بچه ها خیلی شباهت ندارند


مرس ممنونم دخمر باید مامانی باشه
بابای روشا
24 تیر 92 23:56
خداوند نگهدارش باشه


مرسی
خاله ی آریسا
25 تیر 92 16:51
معلومه که حسابی شیطونی کردی المیرا کوچولو
ایشالله همیشه به شادی عزیزم میبوسمت


شیطونی که میکنه ولی دوست داشتنی خاله
مائده(ني ني بوس)
25 تیر 92 22:33
وااااي چقدر عسلي تو


مرسی خاله جون
مامان کیان کوچولو
26 تیر 92 17:00
عزیز دلم ایشالله همیشه به تفریح و شادی باشین ...
.
28 تیر 95 1:58
جووووووووون خوش به حال شوهرت. چه حالی میکنه با این رنش.