المیراالمیرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگی

ما اومدیم

1392/5/22 12:13
نویسنده : مامان سونیا
326 بازدید
اشتراک گذاری

      سلام سلام ما اومدیم

سلام دوستای عزیزم ما اومدی از دوستای عزیزم که به ما سر میزدن خیلی خیلی ممنونم که مارو فراموش نکردن میبوسمتون

 اینترنت قطع بود ما هم نبودیم شمال خونی مادر جون بودیم ٢ هفته .تو این مدت خیلی خبرا شد خیلی خوش گذشت فقط نبودن اینترنت بد بود دخمریمم هر روز شیرین میشه بازی میکنه دست میزنه بای بای  میکنه جیغ میزنه زیاد غرغرم میکنه غذام میخوره ولی تپل نمیشه نمیدونم چرا  وابستگیت به من خیلی زیادشده تا پا میشم گریه میکنی میگی بشین با خاله مهسا یا میشه گریه میکنی عکساشو میبینه ذوق میکنه کامل میشینه خودتو تو ٤ دستو پا میکشی بالا شیطونیم که نگو فراوان تو مطلب اخری گفتم مهمون میخواد بیاد دوستای دانشگاهیم بودن ١٠ نفر شودیم همه بزرگ با ٣ تا بچه خونه شده بود وا ویلا منم که حساس روز خوبی بود اخرم به سرمون زد رفتیم شمال خسته کننده بود ولی خوشم گدشت خیلی عکس دارم ولی مطلب اینقدر زیاد که یادم رفته خیلی دلم واستون تنگ شده بود عکسای المیرا جونمم گرفتیم

 

 

 

 

 

 

 

دخمری ناز من

اینم دوستای دانشگاه سفر ١ روز شمال

 

کارن نی نی کوچولو هلیاو المیرای من

 

خوش خندی من که هر کی میبینه میگه

 

 

 

اینم ١ روز بارونی تو ویلای اقا جون

 

 

 

عاشق ماسه های دریا

 

یاد گرفتی تو خندهات بینیتو میکشی بالا

این جا هیچ ماشینی نمیره هر ١ ساعت ١ ماشین

 

اینم از نبود ما خیلی عکس بود ولی خوب زیاد میشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان ساتیار
22 مرداد 92 7:54
به به .. کیف کردم.. دلم واشد .. خوشحالم کردی .. مرسی ی ی .. اگه دیر اومدی با دست پر اومدی سونیا جونم.. عکسها خیلی قشنگن.. ولی باز هوسسسس شمال کردمممم




مرسی عزیزم تشریف بیارید جا به اندازی کافی هست


مینا
22 مرداد 92 9:21
واااااااااااااااااااااااااااای چه عکسایه نازی همشون قشنگن گلم
همیشه به سفر و گردش عزیزم
خصوصی داری


مرسی گلم
مینا
22 مرداد 92 9:24
هر کاری می کنم پیام خصوصی برات نمی یاد سونیا جون همین جوری فرستادم تائیدش نکن عزیزم




باشه حتمامرسی از اعتمادت
مامان ملینا
22 مرداد 92 12:52
سلام . چه خوب که اومدی دوست گلم . سفر به خوشی. همیشه به شادی و گردش

مرسی عزیزم
مامان ملینا
22 مرداد 92 12:53
عکسها خیلی قشنگ بود
شیما مامان شاهین کوچولو
23 مرداد 92 1:02
ای جونم چه عکسای خوشگلی گرفتی عشیشم
میبینم که حسابی شمال خوش گذشتهههههههههه سونیا جون
همیشه به گردش و سفر
المیرا جیگرو ببوسش

مرسی عزیزم شاهین جونو ببوسسسسسسسسس
شهرزاد
23 مرداد 92 3:20
سلااااام دلم خیلی براتون تنگ شده بود
هر روز میومدم نگاه میکردم ببینم اومدید یا نه
وای خدا چه عکسای نازین
خوش خنده کوچولو
مامانی شما منو یاده یکی از دوستای خواهرم میندازید
خیلی شبیه همید خیلییییی
مواظب جوجو هم باشید بوس

مرسی عزیزم که به ماسر میزدی ببببببببببووووووووووسسسسسس شاید خودش باشم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
23 مرداد 92 15:30
وااااااای چه عشقی کرده دخملی
عزیزم شیرین کاریهات منو کشششته بوووووووووووسسسسسسسسسس
مامانی دخملی ماسه ها رو دهنش نذاشت اونجا که داره بازی میکنه
عزیزم خیلی عکس بانمکیه


مرسی خاله جونی مراقب بودم
آزاده
23 مرداد 92 17:33
سلام
آخ جون المیرا جون برگشت با یک عالمه عکس ناز.من که هر روز می امدم می دیدم هنوز اپ نکردی .همیشه به سفر


مرسی گلم ارتین جونمو ببوس
شهرزاد
24 مرداد 92 11:41
نه اون اسمش غزالس نی نی هم نداره اگه داشت من تا الان دیده بودمش چون هیچ نی نی ای از دست من درنمیره ولی خیلی شبیه همید
دریا
24 مرداد 92 11:53
سلام عزیزم خوبین چقدر عکسات و نی نی ت نازه ان شالله همیشه شاد و خندان باشین
سونیا جون کم پیدایی بهم کمتر سر میزنی منتظرت هستما


مرسی عزیزم شرمندتم بببببببببببوووووووسسسسس
ماماطهورا
24 مرداد 92 22:02
عزيزممممممممم قربون اون خنده هاي شيرينت بشم
خانومي هميشه به گردش خوشي انشالله


مرسی خاله جون خنده نی نی شمارو ببینم
رومینا
25 مرداد 92 1:20
جیگرشو قربون . ببین چه عکسهایی انداخته قرتی خانم . دلمون تنگ شدهااااااااا بیایید پیش خونه ما . عکسهایی قشنگی شدهاااااااااا.
دلم شمال میخواد ولی الان گرم و شرجی هست.


مرسی خاله جونی میایم با همم میریم شمال
شکوفه
25 مرداد 92 11:55
سلام عزیزم.رسیدن به خیر.
دلمون تنگ شده بود حسابی.
ماشالا چقدر عکساش ناز شدن.
براش اسفند دود کن.
باور کن هر وقت میومدم نت سر میزدم به وبتون.
ولی خبری نبود.
الان خیلی خوشحال شدم که برگشتین.
ایشالا همیشه خوش باشین.
تو پستای بعدی بقیه عکساشو بذار.


مرسی عزیزم شما لطفا دارید مراقب دخمریو پسری باش
مامان ماهان
28 مرداد 92 8:45
به به سلام چه عجب دلمو براتون تنگ شده بود خوش آمدین معلومه که خیلی بهتون خوش گذشته که یادی از دوستاتون نمیکنید ایشاالله که همشیه شاد و سلامت باشید ماشاالله المیرا جون بزرگ شده دیگه خانم شده


مرسی خاله نه دلمون خیلی تنگ شده بود
خاله ی آریسا
31 مرداد 92 8:35
ای جاااااااااااانم چه نی نی نازی دارید (ماشالله)
وااااااااااااااااااای وقتی تو جاده دیدمش کلی ترسیدم
عکساتون خیلی قشنگ و ناز بود.
من لینکتون کردم عزیزم


نترس خاله ماشین 1 ساعت 1 دونه میومد