المیراالمیرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

شیرینی زندگی

مهمان

1392/4/20 15:32
نویسنده : مامان سونیا
314 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم عشق مامانی از دیروز مهمان دارم سرم شلوغ فرصت ندارم درستو حسابی بیام وب واست مطلب بنویسم عزیز جون با عمه معصومه از لاهیجان اومدن دیشب حسابی دورت کرده بودن 1 ماه بود ندیده بودنت و چون بچی دگه تو خانواده نیست حسابی تحویلت میگیرن تا جمعه هستن از نظر اونا بزرگ شدی خانم شدی شیرین شدی مهمانم که داریم خواب نداری همش میخوای ببینی چه خبره حسابی واسه خودت برو بیای داری کارای میکنی شبیه پنگون به جلو مری به قول بابا جون بوکسو باد میکنی مامانی بعد میام عکساتو میزارم دددددوووووسسسسسسسسسستتتتتتتتت دارم  1 عالمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

شیما مامان شاهین کوچولو
20 تیر 92 2:08
ای جون دلم چه آب بازی میکنه
اره عزیزم منو همسرم گرگانی هستیم اما تهران میشینیم


مرسی خاله جونی
شکوفه
20 تیر 92 11:51
سلام عزیزم. منم دوسش دارم یه عالمه
مامان ماهان
22 تیر 92 10:50
ای جان عزیزم تو هم مثل ماهان مثل اینکه آب بازی خیلی دوست داری. دوستت دارم

بوس




اره خاله عاشق اب مرسی پیش ما اومدی